Праца, мір і кіраванне нервовай сістэмай - "Ёга Веды"
Галоўная »Школа і Каледж

Правілы прыёму ў школу і каледж
Стацыянарнае адукацыю працуе цэлы год; акадэмічныя адукацыю - з верасня па май
Агульныя пытанні
Аб арганізацыі электроннай версіі "ПРАЦА, МІР І КІРАВАННЕ нервовай сістэмы" для актыўнай дзейнасці, творчай працы, абароны здароўя, павелічэння працягласці жыцця, распрацовак навуковых схем і дысцыплін чалавечай дзейнасці
Першы званок
Чаму вучацца і як выконваюць ўрокі?

ШКОЛА "Ёга ВЕДЫ" АБО "АСНОВЫ ЧАЛАВЕКА"
(Чалавек, які перастаў вучыцца, не зможа прайсці заняткі, калі ён не зменіць сваё прадстаўленне)

Першая лекцыя
Як правільна выбраць мэта? .. Больш падрабязна

Другая лекцыя
Як ставіць перад сабой мэту і што рабіць для яе дасягненні? .. Больш падрабязна

Трэцяя лекцыя
- Па Аллига ПЭР: Што такое акцэнт розуму?
- па псіхалогіі: Што значыць Канцэнтрацыя, якое займае становішча воля, самакантроль і розум?
- па ёзе: Што такое саньяма?
- па даоскай тэхніцы: Што ёсць канцэнтрацыя "У-вэй"?
Больш падрабязна

Перапынак
Для чаго і навошта паўза?

Чацвёртая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: Што перашкаджае кіраванні нервовай сістэмай? Паразіты свядомасці
- па псіхалогіі: Як развіваюць фокус Канцэнтрацыі, сілу Волі, глыбіню самакантроль і чысціню Ума
- па ёзе: Што перашкаджае свядомага кіраванні чакрамі? Клёшы і самскара
- па даоскай тэхніцы: Што перашкаджае свядомага кіраванні энергіяй цёх?
- па хрысціянству: Што такое божая ласка?
Больш падрабязна

Пятая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: Што сведчыць аб правільным кірунку ўнутранай працы?
- па Нейранавукі: Актыўнасць галіне скрыжаванне падоўжнай шчыліны вялікага мозгу longitudinal cerebral fissure і цэнтральнай разоры Sulcus centralis (вяршыня абласцей Бродмана 1, 2, 3 і 5)
- па ёзе: Значэнне тысячелепесткового лотаса або Сахасрара-Падме для правільнага напрамкі ўнутранай працы
- па даоскай тэхніцы: Значэнне Бай-Хуэй для правільнага напрамкі ўнутранай працы
Больш падрабязна



Шостая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: Як развіваць маўклівае псіхічнага стану? Што такое загана характару?
- па Нейранавукі: Як выказваць словы і фразы, каб актывізавалася цэнтральная і парасімпатычная нервовая сістэма?
- па ёзе: Як выказваць словы і фразы, каб адказвалі чакры?
- па даоскай тэхніцы: Як выказваць словы і фразы, каб адказвала энергія цёх?
Больш падрабязна

Сёмая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: Як выкарыстоўваць нервовую сістэму для крытэрыю зносін з Богам? Першы рэзананс
- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзананс токаў паміж прецентральной і постцентральной баразной (лац. gyrus postcentralis ) і выдатных доляй (лац. Superior lobulus parietalis ) або паміж абласцямі Бродмана 4,5 і 6
- па ёзе: Як выкарыстоўваць тысячелепестковый лотас для сувязі з Вышэйшым?
- па даоскай тэхніцы: Як выкарыстоўваць Тун-Цянь для сувязі з Касмічным "Я"?
- па хрысціянству: Зносіны з Богам Айцом
Больш падрабязна

Восьмая лекцыя (правілы бяспекі)
- Па Аллига ПЭР: Вызначэнне "што ёсць Чалавек" і якую выконвае ролю індывідуальнасць "Я" для нервовай сістэмы? Правіла бяспекі для кіравання нервовай сістэмай
- па псіхалогіі: У традыцыйнай псіхалогіі вызначэнне Чалавек з'яўляецца тоеслоўе, гэтак жа вызначэнне Чалавек не змяшчае схем для практычных даследаванняў 
- па ёзе: Што значыць атман?
- па даоскай тэхніцы: Што такое энергія Вышэйшага "Я"?
- па хрысціянству: Што значыць Бог "Яхве" (Yahweh)? Значэнне першай біблейскай запаведзі
Больш падрабязна

Дзявятая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: Як нервовая сістэма чалавека прымае і фармулюе думкі?
- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзананс токаў лобных доляй ( Frontal lobe ) і часткова цемянной доляй ( Parietal lobe ) кары галаўных паўшар'яў мозгу чалавека
- па ведам: Як Манас-чакра прымае і фармулюе думкі?
- па даоскай тэхніцы: Як Бай-Гуй прымае і фармулюе думкі?
- па хрысціянству: Як святы дух сыходзіць на чалавека?
Больш падрабязна


Экзамены па ШКОЛЕ Ёга ВЕДЫ (вучоная ступень Спецыяліст Гуманізму / Specialist of Humanism, Sp.Hum.)
- Па Аллига ПЭР: Выкарыстанне рэзанансу цемянная цэнтра, як крытэра інтуіцыі для вырашэння творчых задач
- па Нейранавукі: Выкарыстанне рэзанансу токаў лобных доляй ( Frontal lobe ) і часткова цемянной долі ( Parietal lobe ) кары галаўных паўшар'яў мозгу для азарэнняў
- па ведам: Выкарыстанне Манас -чакры
- па даоскай тэхніцы: Выкарыстанне Бай-Гуй
- па хрысціянству: Сыход святога духу Больш падрабязна



КАЛЕДЖ "ПРАЦА, МІР І КІРАВАННЕ нервовай сістэмы"
(Чалавек з несумленным бізнесам, з адхіленнем у сексе, папуліст ў палітыцы ці фанат сваіх перакананняў не зможа прайсці заняткі, калі ён не пакіне сваё ілжывае светапогляд)

Дзесятая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: каверзнай нервовы цэнтр, як крытэр вобразаў у розуме і інтуіцыі
- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзананс токаў orbitofrontal cortex лобнай долі галаўнога мозгу
- па ёзе: Аджна-чакра, як крытэр прадраканні
- па даоскай тэхніцы: Інь-Цянь або трэцяе вока
Больш падрабязна

Адзінаццатая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: Правіла бяспекі і аднаўлення токаў каверзнай часткі галаўнога мозгу для інтуіцыі. Роля сонечнага спляцення і чалавечыя праклёны
- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзанансы сонечнага спляцення ( celiac plexus or coeliac plexus, also known as the solar plexus )
- па ёзе: Сурья-чакра
- па даоскай тэхніцы: Якую функцыю выконвае Чунь-Кунь?
Больш падрабязна

Дванаццатая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: скроневыя нервовы цэнтр, як крытэр гукаў у розуме і інтуіцыі
- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзананс токаў скроневай долі ( temporalis superior ) кары галаўных паўшар'яў мозгу чалавека
- па ёзе: Сома-чакра, як крытэр яснослышания
- па даоскай тэхніцы : Хэ-ЛЯО, кропка для вострага слыху
Больш падрабязна

Трынаццатая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: Што дае першая трыяда нервовых цэнтраў для дасягнення пастаўленай вамі мэты?
- па Нейранавукі: Што даюць рэзанансы токаў Frontal lobe , Parietal lobe і temporalis superior кары галаўных паўшар'яў мозгу для чалавека
- па ёзе: Што дае Манас-чакра, сома -чакра і Аджна-чакра для дасягнення мэты?
- па даоскай тэхніцы: Што дае Бай-Гуй, Інь-Цянь і Хэ-ЛЯО для дасягнення мэты?
Больш падрабязна

Чатырнаццатая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: Як нервовая сістэма паказвае на небяспеку, безабаронныя і страты індывідуальнасцю?
- па Нейранавукі: Значэнне актыўнасці токаў дадатковага нерва ( accessory nerve ) у шыйным сегменце пазваночніка, галін асабовага нерва ( facial nerve ) над верхняй губой і за вушной ракавінай
- па даоскай тэхніцы: Значэнне актыўнасці Фєн-Фу, дуй-Дуань і Фу-Бай (Цянь-Чун)
Больш падрабязна

Пятнаццатая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: На аснове першай трыяды нервовых цэнтраў, адказных за крытэрый ўспрымання, і "Я-я ёсьць" пошук адказу: Хто для вас блізкі духоўны памочнік?
- па Нейранавукі: рэзананс токаў Frontal lobe , Parietal lobe і temporalis superior кары галаўных паўшар'яў мозгу для чалавека, як крытэр інсайта і Эўрыкі
- па хрысціянству: Успрыманне анёлаў, Святых і Праведнікаў
- па ёзе: Успрыманне Сідхі, Багоў і Гуру
- па даоскай тэхніцы: Нябесныя Настаўнікі
Больш падрабязна

Шаснаццатая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: Як ўплывае гарлавы нервовы цэнтр на гаворка? Магчымасць пазбавіцца ад туберкулёзу
- па Нейранавукі: Як уплываюць рэзанансы токаў блукаючага нерва шыйнай гангліі (cervical ganglion) , уключае: глоточные нервовыя галіны(Plexus pharyngeus), нервы шчытападобнай залозы, лёгачнае спляценне( plexus pulmonalis ) навакольнае бронхі
- па ёзе: Як ўплывае вишуддхи-чакра на гаворка?
- па даоскай тэхніцы: Як ўплывае Тьен-Туе на гаворка?
Больш падрабязна

Сямнаццаты лекцыя
- Па Аллига ПЭР: Як змяняць тып ўзаемаадносіны на аснове сардэчнага нервовага цэнтра? Паляпшэнне сардэчна-сасудзістай дзейнасці
- па Нейранавукі: рэзананс токаў блукаючага нерва ( vagus nerve ) груднога аддзела, у прыватнасці, уключае парасімпатычныя паверхневыя внеорганные правыя і левыя галіны, нервовыя галіны тымусу, галіны глыбока якія ўваходзяць у сардэчнае спляценне, плечавыя спляцення
- па ёзе: Як змяняць тып ўзаемаадносіны на аснове анахата-чакры?
- па даоскай тэхніцы: Як змяняць тып ўзаемаадносіны на аснове Шэнь-Жонг?
Больш падрабязна

Васямнаццатая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: Функцыі надчревной нервовага цэнтра - ўспрыманне энергетычных палёў і кіравання імі
- па Нейранавукі: парасімпатычнай гангліі блукаючага нерва ( nucl. dorsalis n. vagi ): пячоначны спляценне ( plexus hepaticus ), селезеночное спляценне ( plexus lienalis ), панкрэатычны ( plexus pancreaticus ), страўнікава ( plexus gastricus ), тонкокишечное ( plexus entericus ), подсерозное ( plexus subserosus ), межмышечной ( plexus myentericus ), падслізістага ( plexus submucosus ), нырачны ( plexus renalis ), надпочечниковое спляценне ( plexus suprarenalis ). У брушнай вобласці злучаюцца парасімпатычная частка чэрапных нерваў з парасімпатычнай часткай крыжавога аддзела спіннога мозгу
- па ёзе: Даследаванне функцый манипурака-чакра
- па даоскай тэхніцы: Даследаванне функцый Дадзены-Цянь
Больш падрабязна

Дзевятнаццатая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: Негатыўны і станоўчы ўплыў прадсталёвай нервовага цэнтра. Тып Любові
- па Нейранавукі: Ніжняе парасімпатычнай тазавых нервовае спляценне (gangl. pelvina) з цэнтам у сараматных спляценні ( plexus pudendus ), уключае замыкалы нерв ( n. obturatorius ); медыяльную галіна брыдкага нерва (r. femoralis (n. genitofemoralis ) ) ; ягадзічную галіна брыдкага нерва ( r. genitalis (n. genitofemoralis ) ) ; прадсталёвай спляценне ( plexus prostaticus ), спляценне семявыносящего пратокі ў мужчын ( plexus deferentialis ), маткавай-похвавай спляценне ў жанчын ( plexus uterovaginalis ), вісцаральная спляцення ( plexus visceralis )
- па ёзе: Негатыўны і станоўчы ўплыў свадхистханы-чакры
- па даоскай тэхніцы: негатыўнае і станоўчы ўплыў Хуэй-Інь
Больш падрабязна

Дваццатая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: За што адказвае крыжавы нервовы цэнтр? Кіраванне псіхічным станам "веды, вераванні і перакананасці"
- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзананс токаў парасімпатычнай частцы крыжавога нервовага спляцення ( Sacral plexus )
- па ёзе: За што адказвае Муладхара-чакра?
- па даоскай тэхніцы: За што адказвае Чань-Кіяні або Вей-Лю?
Больш падрабязна

Перапынак
Для чаго і навошта паўза?

Дваццаць першая лекцыя
- Па Аллига ПЭР: Як кіраваць падзеямі (абставінамі) на аснове нервовай сістэмы?
- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзананс токаў сярэдняй франтальнай звіліны ( gyrus frontalis medius ) лобнай долі ( Frontal lobe ) кары галаўных паўшар'яў мозгу чалавека
- па ёзе: Як кіраваць падзеямі (абставінамі) на аснове Манас-чакры?
- па даоскай тэхніцы: Як кіраваць падзеямі (абставінамі) на аснове Бай-Гуй?
Больш падрабязна

Выпускныя экзамены КАЛЕДЖА (вучоная ступень Бакалаўр Гуманізму / Bachelor of Humanism, B.Hum.)
- Па Аллига ПЭР: Даследаванне 1. Рэлаксацыйныя метаду доўга жыць на аснове функцый прадсталёвай нервовага цэнтра
- па Нейранавукі: Актыўнасць і рэзананс токаў у ягадзічнай галіны палавога сцегнавога нерва ( r. genitalis (n. genitofemoralis ) )
- па ёзе: Даследаванне метаду доўга жыць на аснове свадхистханы-чакры
- па даоскай тэхніцы: Даследаванне метаду доўга жыць на аснове Хуэй-Інь (Чэн-Фу)
Больш падрабязна

Апошні званок
Кніга пажаданняў
Атрымаць Дыплом
Жадаючыя могуць атрымаць дыплом аб заканчэнні школы "Ёга Веды" або каледжа "Праца, мір і кіраванне нервовай сістэмай"
Мецэнацтва і спонсарства
Як зрабіць?
Казкі
Эпічныя апавяданні пра чалавека і прыродзе на Аллига ПЭР
Слоўнік
Сціснутае агляд асноўных катэгорый чалавечага веды Свядомае выкарыстанне нервовай сістэмы для сучаснага чалавека - гэта апоры для ўнутранага развіцця, трэцяя сігнальная сістэма і дадатковыя органы дзейнасці. Для грамадства - гэта навуковы гуманізм і развіццё культуры.